Trend koji je prije pandemije bilježio kontinuirani rast vraća se u velikom stilu. Od ove godine sva hrvatska pristaništa riječnog turizma dočekivat će goste s ujednačenim, odnosno zajedničkim vizualnim identitetom – priopćili su iz Hrvatske turističke zajednice.

Izrađen je logotip šest jednakih jarbola i sedam zastava za dunavska pristaništa Aljmaš, Batinu, Vukovar i Ilok, dravsko u Osijeku te savska pristaništa u Slavonskom Brodu i Sisku.

Projekt vrijedan nešto manje od 92 tisuće kuna financirala je Hrvatska turistička zajednica, a realiziran je suradnjom nositeljice projekta Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije te regionalnih turističkih zajednica Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Sisačko-moslavačke i nadležnih lučkih uprava Vukovar, Osijek, Slavonski Brod i Sisak.

– Ovom zajedničkom suradnjom cilj nam je podignuti svijest i interes turističkog sektora za područje nautičkog turizma riječnih kružnih putovanja. Zajednički vizualni identitet i njegova primjena na svih sedam riječnih pristaništa promovira i jača vidljivost i poziciju Hrvatskog Podunavlja i rijeke Save na tržištu organiziranog turističkog prometa za riječna krstarenja – izjavio je Kristijan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Riječna kružna putovanja uoči pandemije bilježila su kontinuirani rast, a ove godine taj se trend vratio. Dodatnim infrastrukturnim ulaganjima na Dunavu i Savi riječni turizam u Hrvatskoj bit će sve atraktivniji.

– Riječ je o brzo rastućem proizvodu i tržištu unutar kojega je Hrvatsko Podunavlje zauzelo značajnu poziciju. Prema podacima Lučke uprave Vukovar za ovu godinu najavljeno je 339 pristajanja u pristaništu Vukovar i 89 u pristaništu Ilok. U Batini je najavljeno 75 pristajanja, a u Aljmašu 62, ukupno 565 najava pristajanja samo na pristaništima na Dunavu. Za usporedbu u pretpandemijskoj 2019. na Dunavu je ukupno pristalo 557 riječnih kruzera – ističe Rujana Bušić Srpak, direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

(www.icv.hr, tj)