Kreativna riznica 2022. ove godine organizira se po osmi put, a programski sadržaji održat će se u Auli glagoljice Ekonomskoga fakulteta u Osijeku s temom Vodikova kreativnost. Program u vremenu od 27. do 29. travnja 2022. posjetitelje mogu pratiti uživo ili na mrežama, a dostupan je OVDJE

– Preuzimanjem besplatne elektroničke ulaznice oglašene uz programski sadržaj, posjetitelji osiguravaju sjedište te ujedno potvrđuju svoj dolazak (kreativna-riznica.com/program), dok je udaljenim pratiteljima omogućeno praćenje putem Youtube kanala Instituta Andizet i Facebook stranice Kreativne riznice- ističu organizatori.

Tekst iz Knjige programa Kreativne riznice:

– “Kreativna industrija mjera je razvijenosti društva što potvrđuju udjeli kreativne industrije u BDP-u razvijenih ekonomija. Istraživački izazov ekonomskoj znanosti gospodarski su učinci kulture i kreativnosti, modeli i indikatori kreativne industrije te utvrđivanje novih djelatnosti i zanimanja kojima se kreativna industrija sustavno proširuje.

Istraživanja provedena na Ekonomskom fakultetu u Osijeku u razdoblju od 2015. do 2022. godine upućuju na potrebu sektorskoga uređenja kreativne industrije koju bi u Republici Hrvatskoj okupljalo dvanaest sektora uz mogućnost dodavanja i IT sektora kao trinaestoga. Utvrđivanje kulturnih i kreativnih zanimanja  podloga je za imenovanje djelatnosti svakog sektora kreativne industrije te time i za njezino institucionaliziranje.

Novi europski Bauhaus (NeB), platforma Europske unije, potvrđuje da su naglasci svih djelatnosti postavljeni na spajanje znanosti i tehnologije s kulturom i umjetnošću kako bi se potaknule tri vrijednosti NeB-a: održivost, estetika i uključenost”- stoji u tekstu iz Knjige programa Kreativne riznice.

Populariziranjem kreativne industrije Ekonomski fakultet u Osijeku i Institut Andizet potiču rasprave o kreativnoj industriji te u javnom znanstveno-istraživačkom i obrazovnom prostoru prikupljaju znanstvene hipoteze otvorene istraživačkom propitivanju.

(www.icv.hr, tj)