U Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici održano je predstavljanje dječje poštanske marke „Za svako dijete osmijeh“ u povodu 75. rođendana UNICEF-a. Hrvatska pošta je u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje i Uredom UNICEF-a za Hrvatsku u osnovnim školama diljem Hrvatske provela natječaj za odabir likovnog rješenja za dječju poštansku marku na koji je pristiglo 916 učeničkih radova iz 174 osnovne škole.
Agencija za odgoj i obrazovanje odabrala je 30 najuspješnijih radova, a zatim je Povjerenstvo za izbor motiva te likovnih i grafičkih rješenja poštanskih maraka RH odabralo pobjednički rad. Riječ je o crtežu učenice Ivane Viljevac iz Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju „Virovitica“. Njezin je rad u marku pretočila dizajnerica iz Zagreba, Katarina Lončar.
– Sretna sam i ponosna što je baš moj rad izabran da bude na dječjoj poštanskoj marki. Hvala svima, a najviše mojim prijateljima koji su me podržavali i koji su danas ovdje sa mnom – izjavila je Ivana Viljevac, učenica 7. razreda Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Virovitica, autorica pobjedničkog rada.
– Djecu rado uključujemo u događaje poput našeg 75. rođendana, ali i u donošenje ozbiljnih i važnih odluka o tome kako će UNICEF pomagati djeci i obiteljima u Hrvatskoj kojima je pomoć najpotrebnija. Važno nam je da znate da imate snagu mijenjati svijet nabolje i da su sva prava djece jednako važna za osmijeh djeteta. I zato nam je izuzetno drago što i ovom dječjom poštanskom markom možemo poslati tu poruku – glas djece i mladih nam je važan i želimo da se čuje. Sedamdeset i peti rođendan UNICEF-a prilika je da se prisjetimo naših postignuća, ali i trenutak da prikupimo snagu i energiju za izazove pred nama. To su ozbiljne godine i bogato iskustvo. Ono nas je naučilo da snaga promjene koja će svijet učiniti boljim mjestom za djecu počiva u svakome od nas – poručila je Ana Dautović, zamjenica predstojnice Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.
Krešimir Domjančić, voditelj Odjela za odnose s javnošću u Hrvatskoj pošti, istaknuo je važnost dječje poštanske marke:
– Natječajem koji provodimo već 14. put među djecom promičemo svijest o važnim temama poput sigurnosti u prometu, sporta i očuvanja prirode. Ovogodišnja marka s porukom uključivosti obići će cijelu Hrvatsku na brojnim pismima i razglednicama.
(posta.hr)