Kako brzo i jednostavno do studentskog posla ili prakse – rješenje je hrvatski start up.

Stigla je mobilna aplikacija za zapošljavanje studenata koja mijenja način komunikacije i nudi odgovore na brojna pitanja, a cijeli proces pronalaska posla ili adekvatnog zaposlenika čini lakšim, donosi RTL.

Umjesto životopisa je profil na mobilnoj aplikaciji, a razmjena brzih poruka s poslodavcem zamjenjuje motivacijska pisma. DING aplikaciju za zapošljavanje studenata u prvih 48 sati skinulo je više od 2 tisuće korisnika.

Studentica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Lara Pastuović, kaže kako je  “komunikacija s poslodavcima svedena na nekakav zabavan način. Super mi je što kad god pošaljete upit u kratkom roku dobijete odgovor, a znamo kad šaljete mailove poslodavcima to se jako rijetko događa”.

S njom se složila i studentica Dinka Kulić “puno je poslova iz moje struke i odmah mogu vidjeti kolika je satnica, kako posao točno izgleda i to je bitno za sve studente jer je jako pregledno”.

Aplikacija je hrvatski strat up za brzo i ciljano povezivanje mladih s poslodavacima. Tvorci je nazivaju karijernim kompasom u džepu svakog studenta.

Cijela ideja je zapravo nastala iz toga da studenti zapravo ne znaju što ih zanima i što bi htjeli raditi kad završe fakultet.

– Zato smo mi napravili rješenje – uz pomoć umjetne inteligencije zaključuje ono što studente zanima, otkriva njegove interese i omogućuje studentu da “level upa, odnosno DINGA” –  objasnio je suosnivač aplikacije za zapošljavanje studenata David Rey Hudeček.

Studentski poslovi, prakse i natjecanja su ovoj aplikaciji na jednom su mjestu. Trenutačno poslove na aplikaciji nudi 100 poslodavaca, a traju pregovori s njih još 200.

Aplikacijom studentima jamče da niti jedna prijava za posao neće ostati neodgovorena. Iako je zbog pandemije ponuda studentskih poslova smanjena osnivači Dinga su optimistični.

Suvlasnik Hudeček se pohvalio da se “studentica javila jučer i rekla da je počela koristiti aplikaciju, a već sutra da ima razgovor za posao. Mislim stvarno da smo s aplikacijom pogodili”.

Do kraja godine imaju cilj aplikacijom doći do 40 tisuća studenata u Hrvatskoj, a onda se proširiti i u druge europske zemlje.

(rtl.hr)