Turistička zajednica grada Slatine je u utorak, 22. rujna, održala je izbornu sjednicu Skupštine na kojoj su izabrani novi članovi Skupštine i Turističkog vijeća, ali i na kojoj je usvojen novi Statut uz prethodnu suglasnost Ministarstva turizma i sporta, što predstavlja prvi i najvažniji korak prema potpunom usklađenju poslovanja s novim Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma.

– Bez obzira na epidemiju koronavirusa i znatno otežane uvjete rada i provođenja Programa rada, Turistička zajednica grada Slatine ne miruje. Osim što smo kroz organizaciju, suorganizaciju i potpore sudjelovali u gotovo svim događanjima u gradu, ovo vrijeme iskoristili smo za mnoge interne aktivnosti i unapređenje procesa unutar same zajednice kako bi svoje poslovanje uskladili sa novim zakonom, ali i kako bi u budućem radu turističkom sektoru omogućili daljnji rast i razvoj. Prioritet će nam svakako biti ostvarivanje sinergije između privatnog i javnog sektora, ali i stvaranje pretpostavki za maksimalno iskorištenje najvećih potencijala turističke ponude slatinskog kraja. Također, izradili smo novi vizualni identitet naše Turističke zajednice koji se nije mijenjao od 90-tih. Sigurni smo da će novi vizualni identitet obilježiti novu eru funkcioniranja utemeljenih na načelu destinacijskog menadžmenta i novih tržišnih trendova za čiju ćemo se implementaciju zauzimati svim svojim snagama – rekao je direktor Turističke zajednice grada Slatine, Jurica Bosak.

Logotip je osmislio Duje Jurić, Art director u agenciji za tržišno komuniciranje Švicarska. Novi logotip Turističke zajednice grada Slatine temelji se na dvije specifične boje koje se nalaze u grbu grada. U ovoj moderniziranoj izvedbi, boje se prelijevaju jedna u drugu u finom dinamičnom prijelazu. Između dvije prepoznatljive boje grada, kao krajnje točke, nalazi se mnoštvo tonova, tj. raznolikih stvari za otkriti u Slatini. Od prirodnih ljepota, kulturnih manifestacija, sportskih aktivnosti, gastronomije i svih ostalih sadržaja koji su tek planirani. Korištenjem ručno pisane tipografije izravno se postižu asocijacije na osobni pristup i ljudskost, što je svakako poželjan element gostoprimstva svake destinacije.

Domagoj Davidović, kreativni strateg i partner u agenciji za tržišno komuniciranje Švicarska ističe kako se zapravo radi o logotipu ne samo ustanove već destinacije. Moderan je, prepoznatljiv i izrazito diferenciran od ostalih logotipa destinacija u okruženju te je zasigurno dobar prvi korak u daljnjim aktivnostima razvoja i promocije destinacije.

(www.icv.hr, adf)