Kružni tok koji se gradi na raskrižju Bilogorske, Vukovarske i Ulice Zbora Narodne garde u Virovitici, poprimio je konačan izgled. Postavljeni su rubnjaci, a u tijeku je ravnanje podloge i postavljanje opločnika. Tijekom izgradnje kružnog toka kod Tvina vrijedila je posebna regulacija prometa.

Pravac na državnoj cesti D2 kroz Vukovarsku i Bilogorsku ulicu je otvoren i reguliraju ga semafori, dok je pravac prema Milanovcu, odnosno Ulica Zbora Narodne Garde od raskrižja Ulice Ljudevita Gaja s Ulicom Nikole Tesle i dalje zatvoren.

IMG 3997

Investitor u ovom projektu su Hrvatske ceste, a izvođač radova Ceste d.d. Bjelovar. Svi radovi izvode se prema planu, a krajnji rok za završetak radova je 30. svibnja.

-Sljedeći tjedan počinjemo s radovima na asfaltiranju kolnika i biciklističkih staza, a kada taj dio posla bude gotov, otvorit ćemo kružni tok za promet, a to znači da će radovi biti gotovi i prije isteka roka – rekao nam je voditelj gradilišta Mario Boščić iz Cesta Bjelovar.

Ovim putem mole se građani da i dalje poštuju postavljenu privremenu prometnu signalizaciju, jer, kako kaže voditelj gradilišta, situacija je specifična s obzirom da se u isto vrijeme izvode i radovi na sanaciji pružnih prijelaza u Vinkovačkoj i Gajevoj ulici, što je usko vezano s gradilištem kružnog toka kod Tvina.

IMG 4015

OD PONEDJELJKA USKLADITI OBILAZNE PRAVCE

-Morat ćemo uskladiti obilazne pravce okolo gradilišta. U ponedjeljak, 18. svibnja se zatvara Vinkovačka ulica, dok će Gajeva biti zatvorena odmah dan poslije, u utorak i bit će zatvorene cijeli tjedan. Ovim putem molim sve građane da se strpe, da izdrže još sljedeći tjedan, koji je ujedno i ključni što se tiče samih radova i da poštuju privremenu prometnu regulaciju i preporuke naših djelatnika koji će biti postavljeni na svim punktovima, a sve to ćemo raditi u suradnji s policijom.

Posebno molim sve vozače teretnih vozila koji imaju zabranu ulaska u grad preko 7.5 tona, koji su u tranzitu, da u prolasku kroz Viroviticu koriste Sjevernu obilaznicu kao svoj regularni pravac. Ako se svi budemo pridržavali uputa mislim da neće biti većih problema – dodao je Boščić.

Ovaj projekt znatno će pridonijeti sigurnosti u prometu te smanjiti gužve i vrijeme čekanja na navedenom raskrižju, kao i broj prometnih nesreća.

-Prednost svih kružnih tokova je prije svega iznimna sigurnost u prometu. Veća je prohodnost vozila kroz kružni tok, ali i njegovo održavanje je definitivno povoljnije, jer nema nikakve potrošnje električne energije, kao što je slučaj kod semaforizacije – rekao je Boščić.

IMG 4011

Osim radova na rekonstrukciji kolničkih konstrukcija, kompletno je izmijenjena i zaštićena postojeća instalacija.

-Sve instalacije su nove, a kompletno smo odradili i oborinsku odvodnju ceste. Također su nove i pješačko-biciklističke staze te javna rasvjeta, tako da je ovo bio jedan sveobuhvatni projekt svih instalacija na križanju, pa je zbog toga i bio predviđen rok trajanja tri mjeseca. Kad bude sve gotovo, građani će imati na raspolaganju jedno zaista lijepo i uređeno raskrižje – zaključio je Boščić.

(www.icv.hr, ts, foto: T. Szabo)