Završetkom energetske obnove zgrade Područne škole u Josipovu, koja se nalazi pri Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina, stvoreni su bolji uvjeti za boravak djece u učionicama, koja će u nju moći krenuti 11. svibnja.
Projekt ”Energetska obnova zgrade Područne škole Josipovo pri Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina na adresi Josipovo 30, Josipovo, Sopje – KK.04.2.1.04.0798” je odobren u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga “Energetska obnova i korištenje obnovljivih izvora energije u zgradama javnog sektora”. Posrednička tijela na projektu su Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Energetskom obnovom školske zgrade u Josipovu, u općini Sopje, obuhvaćeni su radovi zamjene vanjske stolarije, toplinske izolacije stropa prema negrijanom tavanu, toplinske izolacije vanjskih zidova, radovi izvedbe novoga krovišta, te ugradnje energetski učinkovitijeg sustava grijanja i termostatskih radijatorskih ventila.
Sada, nakon završetka projekta, ušteda toplinske energije iznosit će 63,41 posto, bit će smanjena razina štetnih emisija CO2 u okoliš i korisnicima škole će se osigurati kvalitetan prostor te zdravije okruženje i ugodniji uvjeti rada.
Izvođač radova bila je tvrtka Bistra d.o.o iz Đurđevca, a stručni nadzor provodila je tvrtka KING Art Studio d.o.o. iz Virovitice. Nositelj projekta bila je Virovitičko-podravska županija, a napisala ga je županijska Agencija za regionalni razvoj VIDRA. Ukupna vrijednost projekta je 514.608,75 kuna, a nepovratna sredstva iznosila su 190.080,20 kuna.
Novouređenu zgradu Područne škole Josipovo obišao je općinski načelnik Berislav Androš.
– Završetkom energetske obnove zgrade Područne škole u Josipovu, dvanaest učenika od prvog do četvrtog razreda dobilo je adekvatnije uvjete za rad, a i ušteda energije će biti značajna, što će se najbolje vidjeti kada zahladi i prostorije se počnu grijati. Izuzetno sam zahvalan Županiji, kao i županu Igoru Androviću, što su prepoznali potrebu za obnovu te zgrada – istaknuo je načelnik Androš.