Čak 113 godina postojanja i 2000 radnika kroz bogatu povijest iznimno uspješne tvrtke rijetkost je u cijeloj Hrvatskoj, no Orahovica to ima. Oni su promotor i zaštitni znak svog grada, županije i kraja, a najveća odlika su im skromnost, poštenje i iznimna marljivost.
Riječ je o Industriji građevinskog materijala Radlovac iza koje je još jedna uspješna godina. Direktor Nenad Sabljak sumirao je proteklu godinu naglasivši kako je ista bila dobra zbog činjenice kako su se građevinske aktivnosti diljem Slavonije višestruko povećale zahvaljujući financiranju iz EU fondova te se pokrenulo investiranje i u i najmanjim mjestima. Radlovac je to prepoznao ponajviše po količini prodanog materijala.
JEDINI NA VELIKOM TRŽIŠTU
– Prodane količine nisu rekordne kao, recimo, 2006., ali su odlične i bilježimo oko 750 tisuća tona gotovih proizvoda svih vrsta. Posebno smo ponosni na naš kamen za proizvodnju kamene vune, ekološki prihvatljivog proizvoda i važno je reći da su tvornice za tu proizvodnju u Hrvatskoj i Sloveniji znatno povećale svoju proizvodnju, što je i nama donijelo dobro – kaže Sabljak te u nastavku kaže da bi Radlovac proizvodio još više kamena da ima gdje kopati.
– Radlovac je starija tvrtka i eksploatacijska polja, utvrđena prije više od 30 godina, ostala su jednaka, a tehnologija i iskorištavanje sirovine daleko su napredovali. Tako imamo jedno polje gdje nema sirovine, a na drugom više ne smijemo kopati zbog vrlo strogih zakona i rada u Parku prirode Papuk, što će se ponajviše odraziti na iskopavanje vrijednog kamena dijabaza – kaže Sabljak te naglašava kako je tržište veliko, a Radlovac je jedini koji ima kemijski sastav koji odgovara za takvu vrstu proizvodnje kamene vune.
Radlovac je u 2019. učinio, slobodno se može reći, čuda u promociji bogate orahovačke povijesti, turizma i Orahovice kao grada. Naime, Radlovac je u protekloj godini doradio prekrasnu priču o modrom jezeru Hercegovac, u suradnji s Državom financirao nova iskapanja vrijedne kurije Nobilitaris Hercegovac. Napravljeni su preduvjeti za geološke poučne staze koje će činiti 20-ak obilježenih točaka.
– Sve ovo što radimo je u cilju da budemo prihvatljiv i odgovoran član grada Orahovice i lokalne zajednice – kaže direktor Sabljak te u planovima za 2020. godinu ističe kako uvijek moraju biti ispred mogućnosti. Središnja orijentacija tvrtke je baviti se onim u čemu su najbolji, a to je proizvodnja tehničkog kamena u pravcu u kojem će biti nabavljena nova i još modernija oprema, a sve sa željom da ista bude prihvatljiva za rad u Parku prirode Papuk.
– U tom pogledu cilj je nabaviti novu opremu, ‘’prepisujući’’ od onih boljih iz Europe, i nastojat ćemo da ista bude u korak s poslovanjem u EU – zaključio je Sabljak.
(promo)