Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora koji obuhvaća opću destinacijsku promociju, promociju smještajne i ostalih oblika turističke ponude destinacije te Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini koji obuhvaća suradnju s partnerima iz turističke industrije na aktivnoj promociji hrvatske turističke ponude.

– Riječ je o javim pozivima putem kojih ostvarujemo ključne suradnje s domaćim i inozemnim partnerima u promociji hrvatskog turizma. Navedene pozive objavljujemo s ciljem što kvalitetnije pripreme za 2020. godinu te svakako očekujemo realizaciju niza kvalitetnih i strateških suradnji koje će hrvatskom turizmu i u idućoj godini osigurati stabilnu tržišnu poziciju na jakom i vrlo konkurentnom međunarodnom turističkom tržištu – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Javni poziv za udruženo oglašavanje u 2020. godini upućen je subjektima javnog i privatnog sektora, a obuhvaća tri različita modela. Prvi model obuhvaća udruženo destinacijsko oglašavanje sustava turističkih zajednica kroz koji će HTZ sa sustavom turističkih zajednica provoditi destinacijsku promociju.

U drugom modelu suradnju sa subjektima nositeljima ponude u svojoj destinaciji odrađivati će sustav turističkih zajednica koje svoj zahtjev dostavljaju HTZ-u na odobrenje, dok treći model obuhvaća udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma koje provodi HTZ sa subjektima koji planiraju marketinške kampanje. U ovom posebnom modelu oglašavanje se provodi putem promotivnih kampanja sustava turističkih zajednica i subjekata nositelja ponude. Prijave se podnose isključivo poštom, na modele 1 i 2 turističkim zajednicama županija, a prijave na model 3 HTZ-u. Krajnji rok za podnošenje svih prijava je do petka, 27. rujna 2019. godine.

Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini upućen je svim organizatorima putovanja s inozemnih tržišta u svim oblicima organiziranih programa za Hrvatsku, a naglasak je na zajedničkim kampanjama u javnim medijima. Suradnja s odabranim partnerom ima cilj podići svjesnost o brendu Hrvatska na odabranom strateškom tržištu kroz oglašavanje na društvenim mrežama, putem online medija, radijskog, televizijskog i vanjskog oglašavanja te oglašavanja u tisku. Zainteresirani partneri svoje prijedloge za suradnju s pripadajućom dokumentacijom dostavljaju uredima predstavništava HTZ-a na predmetnim tržištima s kojima i dogovaraju rokove dostave dokumentacije.

Predmetni javni pozivi objavljeni su na web stranicama Hrvatske turističke zajednice, a dostupni su putem ove poveznice. (htz.hr)