Hotel Kurija Janković u prvih 9 mjeseci ove godine, prema podacima sustava e-Visitor, ostvario je 3.001 broj noćenja. U odnosu na prošlu 2017. godinu kada su tijekom čitave godine ostvarili 2.547 noćenja, ova se godina pokazuje kao iznimno uspješna za ovaj heritage hotel. Obnavljanje ruševne kurije pokazalo se kao pun pogodak jer su njezinu posebnost i značaj prepoznali domaći, ali i strani turisti. Kurija je obnovljena europskim novcem i sredstvima Virovitičko-podravske županije. Pretvorena je u hotel i otvorena u svibnju 2016., a te godine izbrojila je 462 noćenja.
– Kada govorimo o brojkama koje smo postigli u hotelu, iznimno smo ponosni da sav trud, znanje i vještine koje smo ulagali u razvoj i brendiranje hotela pokazuju svoje rezultate – govori Sanja Sudar, voditeljica hotela dodavši da je domaćih i stranih turista podjednak omjer. Strani turisti dolaze odasvuda, prednjači Njemačka (10,93%), zatim Austrija (6,73%), Brazil (4,60%), Mađarska (3,80%), Francuska (3,63%) i Ujedinjeno Kraljevstvo (2,03%).
– Nama naši gosti svakako nisu samo broj. Svaki naš gost je mogao doživjeti što to znači topla dobrodošlica i briga hotelskog osoblja oko svakog detalja kako bi boravak svima bio što ugodniji. Sve kreće od čovjeka, a to je u turizmu posebno izraženo. Želimo da naš gost uistinu doživi Kuriju u punom njenom sjaju, baš onakvu kakva jest – posebna i drugačija. Ponuda bicikala svakako nas je stavila na cikloturističku kartu Hrvatske pa su nam biciklisti uvijek rado viđeni gosti. Tu su i redoviti poslovni gosti, turisti koji su odlučili istražiti ovaj dio Hrvatske, lovci, zaljubljenici u prirodu te oni koji su obiteljskim vezama povezani s našim stanovništvom. Svi zajedno s nama stvaraju ovu posebnu priču o Kuriji Janković koja dokazuje da se i u maloj sredini mogu raditi velike stvari – govori S. Sudar dodavši kako su uložili velike napore u razvoj i brendiranje hotela te da oni sad pokazuju svoje rezultate.
– Znali smo da imamo prekrasno obnovljenu Kuriju i da je njezin potencijal ogroman. Bili smo svjesni i koliko toga lijepoga krije naš kraj u svojoj prirodi, kulturi i gastronomiji. Ono što je trebalo napraviti je približiti se gostu, ojačati brend, svakodnevno koristiti različite marketinške alate i tako ojačati prisutnost među klijentima te ustrajati na kontinuitetu kvalitete usluge – objašnjava S. Sudar ističući kako su se u počecima, zbog ograničenog i minimalnog budžeta, okrenuli društvenim mrežama.
– Živimo u dobu kada je naš gost prije svega osoba koja aktivno koristi društvene mreže, želi jednostavno i brzo doći do usluge, želi ostavljati svoje mišljenje o usluzi koju je koristio. Reakcija klijenta je najvažnija za razvoj daljnjeg poslovanja, bila ona pozitivna ili negativna, uvijek nam pruža informaciju što je dobro, a na čemu trebamo više raditi. Na internetu je ona još izraženija jer je vidljiva odmah i svima te smo zato sretni što su nas upravo naši gosti izvrsno ocijenili na platformama poput Bookinga, Facebooka i Googlea.
Podsjetimo, Hotel Kurija Janković je heritage hotel – hotel baština koji se nalazi u mjestu Kapela Dvor na pola puta između grada Virovitice i mađarske granice. Hotel raspolaže s 18 soba, konferencijskom dvoranom kapaciteta 40 osoba, sobom za sastanke kapaciteta 12 osoba, suvenirnicom, restoranom u kojem se poslužuje tradicionalni slavonsko-podravski doručak i caffe barom u kojem se nalaze proizvodi lokalnih proizvođača. Gostima su na raspolaganju brdski i električni bicikli kojima se mogu uputiti u istraživanje ovog spoja Podravine i Slavonije. (www.icv.hr ml)