Njemački turoperator ID Riva Tours u suradnji s njemačkim uredom Hrvatske turističke zajednice te medijskom kućom Münchner Merkur uspješno je prvi put u Münchenu predstavio turističku ponudu Slavonije.

Otkrili su njemačkim gostima na najljepši način – uz tamburaše, izvrsna vina i jela te osobne kontakte s vlasnicima ruralnih turističkih objekata – “Slavoniju – najljepšu hrvatsku tajnu”. A efekt “Večeri Slavonije” bit će prvi, u organizaciji Riva Toursa, dolazak njemačkih gostiju u Slavoniju, u rujnu ove godine. Sedmodnevni aranžman, od 9. do 15. rujna, obuhvatit će višednevni smještaj u hotelu Osijek s posjetima niza turistima zanimljivih kulturnih i povijesnih lokacija, vjerskih objekata, vinarija i restorana u široj okolici. Aranžman obuhvaća i posjet Zagrebu te Varaždinu.

Dio je to, slobodno se može reći, ambicioznog projekta Slavonija, odnosno turističkog podizanja praktično cijelog kontinentalnog dijela Hrvatske, koji je pokrenuo Selimir Ognjenović, poznati i priznati hrvatski turistički autoritet, vlasnik Riva Toursa, turoperatora koji, inače, u Hrvatsku dovodi najviše Nijemaca. – Hrvatska je kao turistička zemlja danas hit u svijetu. Ovo je pravi trenutak i za Slavoniju! Kada ako ne sada? – naglasit će Ognjenović svima s kojima razgovara o svome angažmanu na podizanju slavonskog turizma. O tome smo pisali u Glasu Slavonije u broju od 27. ožujka ove godine.

“Večer Slavonije”, osim gostiju koji su se odazvali na poziv upućen kao promotivni tekst u Münchner Merkuru, uveličali su i brojni drugi gosti, među ostalima hrvatski generalni konzul u Münchenu Petar Uzorinac, kao i predsjednik Uprave Münchner Merkura Daniel Schöningh, koji je i otvorio priredbu. Posebna gošća bila je i Dunja Rajter, poznata njemačko-hrvatska glumica i glazbenica, inače rođena u Našicama. Također je gost bio poznati naš kuhar Branko Ognjenović (Selimirov brat), koji je i pripremio niz jela i delicija u kojima su uživali svi okupljeni.

Nimalo slučajno predstavljanje Slavonije počelo je Odom radosti i promidžbenim spotom s Anom Rucner u kojemu slike Slavonije zauzimaju bitan dio. Selimir Ognjenović njemačkim je gostima objasnio kako će Slavonija biti nova europska turistička zvijezda. Direktor ureda HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio istaknuo je kako se očekuje da će Hrvatsku ove godine posjetiti oko dva i pol milijuna Nijemaca. Od toga ih trećina dolazi iz Bavarske. I to je jedan od razloga zašto je Slavonija prvi puta turistički predstavljena u Münchenu. Draghicchio je gostima na “Večeri Slavonije”, u srijedu navečer, približio neke detalje slavonske povijesti, slavonske dvorce, muzej najstarije europske kulture u Vučedolu, Vinkovce, kao najstariji europski grad, katedralu i ergelu lipicanaca u Đakovu, tvrđavu Brod, Osijek, Kopački rit, Park prirode Papuk, pa i zaštićeni (UNESCO) bećarac i Ljelje. Govorio je i o vinskim cestama s brojnim vinarijama, o bogatoj gastronomiji, kulenu, čobancu, fiš-paprikašu…

Čobanac, šunka, švargl, kulen, šufnudle, rezanci s makom…
Predstavljanje Slavonije u Münchenu podržao je i Glavni ured HTZ-a te svih pet slavonskih županijskih turističkih zajednica. Oni su organizirali dolazak na “Večer Slavonije” za dvadesetak osoba – direktora županijskih TZ i predstavnika objekata koji se bave ruralnim turizmom iz svih pet slavonskih županija. Gosti iz Slavonije, uz promidžbene materijale i pozive za posjet, Nijemce su počastili suhomesnatim delicijama i vinima. Uza zvuke tamburaškog benda Panonika, slavonska je fešta potrajala, stolovi su temeljito počišćeni, a na njima su, valja napomenuti, zahvaljujući kuharskom chefu Branku Ognjenoviću, bili čobanac, šunka u kruhu, tlačenica, švargl, kulen, salata s bučinim uljem, krumpir-salata, šufnudle, valjušci od batata i krumpira, rezanci s makom i orasima… (www.glas-slavonije.hr)

[g-gallery gid=”401776″]