Učenici razredne nastave Osnovne škole Mikleuš išli su na izvanučioničku nastavu na Bajer. Na izvanučioničkoj nastavi sudjelovali su svi učenici od 1. do 4. razreda matične i područne škole Četekovac zajedno sa svojim učiteljicama. Šetnjom kroz ulice Mikleuša promatrali su promjene u prirodi, obišli su školski vrt i uočili proljetnice koje su posadili učenici školske zadruge. Kada su došli do Bajera i travnjaka, svaki je razred imao nastavu prema svom rasporedu. Učenici su sa svojim učiteljicama obrađivali pjesme o vodi te su tako obilježili Svjetski dan voda i podsjetili učenike kako treba racionalno trošiti i zaštititi vodu i kako je čovjek glavni čimbenik koji remeti prirodnu ravnotežu. Ponovili su vode stajaćice i vode tekućice, gdje su učenici zaključili da je Bajer – bara. Opisivali su vremenske prilike u okolišu tijekom proljeća, izdvojili djelatnosti kojima se ljudi bave u proljeće, imenovali vjesnike proljeća, proljetnice i cvjetove na granama koji najavljuju proljeća, uočili povezanost podneblja zavičajne regije i života biljaka, životinja i ljudi.
Učenici 4. razreda su uočili i opisali nekoliko najpoznatijih biljaka i životinja travnjaka. Objasnili su povezanost biljaka i životinja u životnoj zajednici travnjaka. Učenici su nosili i lopatice gdje su kopali rupu u tlu, stavljali termometar i mjerili temperaturu tla. Također su mjerili temperaturu zraka i vode u Bajeru te su uočili da su temperature različite. Na četvornom metru travnjaka promatrali su vrste biljaka i životinja. Učenici su slikali i crtali teme iz likovne kulture. Nakon toga je slijedio zajednički sat TZK. Prije odlaska pokupili su otpad; PVC boce i papire. Idući dan u školi četvrtaši su sa svojim učiteljicama izradili zanimljiv i poučan plakat na temu Priroda i ja, a 3. razred je pisao sastavke na temu Proljeće u mom selu.
(os-mikleus.skole.hr)
[g-gallery gid=”400463″]