Iako je FlixBus tek nedavno započeo poslovanje u Hrvatskoj i regiji, taj europski sinonim za putovanja ipak postaje prepoznatljiv i putnicima diljem Hrvatske. Da je FlixBus poslovni model uspješan te da je konstantan rad na kvaliteti usluge od velike važnosti, dokazuje i činjenica ulaska u zajedničke projekte s partnerima kojima je također krajnji cilj zadovoljstvo korisnika usluge. Upravo je Vipnet, kao prvi privatni mobilni operater te broj jedan kada su u pitanju inovacije u mobilnoj telekomunikaciji u Hrvatskoj, jedan od takvih zajedničkih partnera. U ovom zajedničkom projektu 30.000 putnika će iz svih krajeva Europe ostati povezano i kada napusti FlixBus.

– Kvaliteta i visoki standard usluge od samih početaka ovog start-upa su na prvom mjestu. Svakodnevno o njima brine preko 1.000 zaposlenih unutar cijelog tima te preko 4.000 zaposlenih kod 250 autobusnih partnera diljem regije. Svaka dodana vrijednost koju možemo ponuditi našem putniku, smatramo velikom prednosti i dokaz da brinemo o njima tijekom cijelog putovanja, pa i kada stignu u samu destinaciju – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

FlixBus i Vipnet u suradnji – zajednički cilj: zadovoljstvo korisnika usluge

Kroz istraživanja koja provodi Odjel kvalitete u FlixBusu o zadovoljstvu putnika razinom usluge, na globalnoj razini zadovoljno je njih čak 97%. Kako bi se razina zadovoljstva zadržala kako na globalnoj tako i na lokalnoj razini, konstantan rad na kvaliteti, razini usluge, sigurnosti i održivosti je neupitan. O tome brinu odjeli iz glavnog ureda u Njemačkoj, ali uskoro i na lokalnoj razini u Hrvatskoj. Jedan od načina zadržavanja razine zadovoljstva putnika jest i mogućnost pružanja dodatne vrijednosti putniku. Stoga je ukupno više od 1,7 milijuna razloga koliko je zadovoljnih korisnika Vip mobilne mreže, poticaj na početak suradnje.

˝Ušli smo u ovaj zajednički projekt s Vipnetom, našim novim partnerom, jer nam se u prvom redu zajednički cilj susreo na istom putu – zadovoljstvo korisnika usluge kada su u pitanju putovanja, ali i dobra povezanost putnika cijelim njegovim putem. Ovo je tek početak suradnje. Planiramo dugoročniju suradnju, te ovaj zajednički pilot projekt smatramo prvim zajedničkim korakom.˝ – dodao je Dean.

Od ponedjeljka, 24. listopada turisti i tkz. vikendaši iz Italije, Slovenije, Mađarske i Njemačke, ali i drugih europskih država iz kojih stižu turisti u Hrvatsku u nadolazećem periodu imat će mogućnost korištenja Vip pogodnosti za brzi Internet, pozive i poruke. Vipnet je ovu vrstu ponude s prednostima za turiste ponudio prvi puta na tržištu, te trenutno predstavlja najbolju ponudu kada je u pitanju komunikacijska povezanost.
Vip pogodnosti za FlixBus putnika: 30.000 sim kartica za povezanost i nakon putovanja
Za 30.000 putnika koji stižu u Hrvatsku u nadolazećem periodu, osigurana je Vip sim kartica s besplatnih 500MB brzog Interneta 4G unutar 24 sata te mogućnost aktivacije tjednog negoraničenog surfanja i 100minuta/poruka kako bi putnik ostao povezan i po dolasku u Hrvatsku. (promo)