7. međunarodna konferencija pod nazivom „Zagreb brend forum 2016.“, u četvrtak, 31. ožujka održana je u Zagrebu, a tematski je posvećena svim područjima vezanim uz brend i brendiranje, kao pretpostavkama tržišne prepoznatljivosti i bolje konkurentnosti.
Uvodno su govorili: Darko Buković, u ime Privrednog vjesnika, kao organizatora
konferencije, a u ime Hrvatske gospodarske komore, govorila je Mirjana Čagalj, potpredsjednica HGK za graditeljstvo, promet i veze. Kao brend su najprestižnije tvrtke iz Republike Hrvatske i susjednih zemalja, njih 10-ak, izložile svoje proizvode, a među njima i „Keramika Modus“ d.o.o. Orahovica, koja je izložila asortiman svojih najnovijih keramičkih pločica. Ujedno su izradili i prigodnu pločicu s logom „Zagreb brend foruma“, najnovijom tehnologijom digitalnog printa i njome privukli veliku pozornost.
Cilj ove konferencije je u okviru tematskih okruglih stolova i panela odgovoriti na više aktualnih pitanja: Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio (good will)?; Graditi brend ili raditi brend?; Kako se boriti s globalnim brendovima?; Kako nastaju, nestaju i traju novi brendovi?; Jesmo li u zadnjih dvadeset godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare?; Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život brenda?; Kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti. Forumu su, posredstvom Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Virovitica, prisustvovali predstavnici poslovne zajednice, tvrtki i institucija s područja Virovitičko-podravske županije.
(HGK)