Denis Nemčević imao je tek 28 godina kad je, prije dvije godine, iznenada umro njegov otac Nikola, suvlasnik i predsjednik Uprave obiteljske tvrtke Spider grupa iz Pitomače. Iako su u posao uključene majka mu Jasna i sestra Diana Bartolić, obiteljski je dogovor bio da će upravo Denis preuzeti očev položaj u tvrtki. Nije imao izbora – morao je skočiti i zaplivati. Već nakon dvije godine pokazuje se kako je Denis Nemčević odličan plivač u vodama biznisa.

Potkraj prošle godine napravio je dva golema iskoraka u poslovanju koja ga neizbježno vode prema poziciji ‘hrvatskoga kralja čajeva’. Najprije je višegodišnju suradnju s Evertonom iz Italije učvrstio tako što je ta tvrtka dokapitalizirala Spider grupu. Sada su te dvije tvrtke vlasnički povezane Evertonovim manjinskim udjelom u Spider grupi, uz otvorenu mogućnost da i Spider grupa uloži u udjele u Evertonu. Zatim je od Atlantic Grupe preuzeo poslovanje s čajevima koje je dosad vodila Cedevita. Uza sve to prošlog je tjedna prvi put postao otac.

• Osjećate li se u posljednje vrijeme kao da letite?

– Da, turbulentno je i privatno i poslovno, događa se mnogo toga.

• Nigdje nije spomenut iznos transakcije s Atlantic Grupom. Je li vas ta akvizicija mnogo stajala?

– Dogovor je da ne govorimo javno o iznosu, ali riječ je o znatnoj transakciji. Njezin financijski dio provodit će se ove godine našim sredstvima i dokapitalizacijom koju će provesti naš partner iz Italije, Everton iz Genove. To je također obiteljska tvrtka koja se bavila raznim biznisima, ali od početka je u čajevima.

• Što je njezin osnovni biznis?

– Čajevi, ali proizvodi i čokolade, puding i instant-napitke. Ima plantažu i pakrinicu čaja u Indiji. U Indiji se pakira pravi čaj na izvoru sirovine, a u Hrvatskoj je izvor bilja koje pakira Spider grupa. S Evertonom ćemo izaći na svjetsko tržište privatnih marki. On ima 30-ak milijuna eura prometa, a Spider grupa sedam milijuna eura konsolidiranog prihoda. Udružili smo se da bismo bili dovoljno veliki i ponudili privatne marke velikim svjetskim trgovačkim lancima jer je to danas trend. Neke smo ugovore potpisali, a neki su u postupku s europskim trgovačkim lancima poput Hofera, za koji ćemo pakirati privatnu marku. Tu očekujemo najveći iskorak. Prošle godine proizveli smo osam milijuna kutija čaja, a ove namjeravamo 17,5 milijuna kutija. Ove godine planiramo znatno iskoračiti u izvozu na tržište privatnih marki, s čime bismo trebali doći na 10-ak milijuna eura konsolidiranog prihoda.

Cijeli intervju možete pročitati u novom broju Lidera. (www.liderpress.hr)